Konrad Technologies Strengthens Presence in Asia Pacific Region

| von Carrie Anne Eyerly

Konrad Technologies employs engineers and management in leading Asia Pacific tech cities including Bengaluru, Shanghai and Seoul. Konrad Technologies will continue expanding to support new and growing opportunities in Asia and Pacific regions.

Konrad Technologies eröffnet neue Produktionsstätte in Villingen-Schwenningen

| von Carrie Anne Eyerly

Das neue Werk in Villingen-Schwenningen legt den Fokus auf die Metallverarbeitung. Dank der über 2.000 Quadratmeter Produktionsfläche erhöht Konrad die Fertigungstiefe und ist in der Lage, Kunden schneller zu beliefern. Am neuen Standort sind bereits neun hochqualifizierte und langjährig Mitarbeiter beschäftigt. Weitere Einstellungen sind geplant.

Konrad Technologies bringt energieeffiziente Thermische Testsysteme auf den Markt

| von Carrie Anne Eyerly

Konrad Technologies (KT) kündigt fortschrittliche thermische Testsysteme an, die eine neue Dimension der Wirtschaftlichkeit markieren. Diese Systeme ermöglichen eine geregelte Temperierung von Prüflingen jeder Art (von PCBs bis hin zu Endgeräten), in Produktions- und Entwicklungsumgebungen.

Konrad Technologies Reveals New Test Solutions for Automotive Industry

| von Carrie Anne Eyerly

Building on its engineering expertise and thought leadership position for automotive sensor test, Konrad Technologies to demonstrate new ADAS test solutions at the Automotive Testing Expo and Autonomous Vehicle Technology Expo 2019

Konrad Technologies is the Official NIWeek 2019 Automotive Track Sponsor

| von Carrie Anne Eyerly

The Automotive Industry Track inspires attendees with new and innovative technology applications with real-world examples of ways to solve complex test challenges.

ADAS Virtual Test Drive
Request a demo Learn more